duminică, 8 februarie 2015

Destinatie de visare: Coreea de Sud



Nu cred ca sunt oameni care sa nu-si doreasca sa calatoreasca in lumea asta mare si frumoasa. Ca nu toata lumea isi permite financiar, ca nu toti ajung acolo unde-si doresc...cred ca este si o chestie de destin, cine stie?!

"Astazi mi-am "deranjat" o prietena si am angajat-o in calatoria mea virtuala spre locul ce ma fascineaza din ce in ce mai mult: Coreea de Sud. Am aflat despre traditiile locului, despre bucataria coreeana si ingredientele minune, insa nu am neglijat partea spirituala si dragostea. Cum este sa ai o afacere cu specific coreean in Romania, cum este sa "rupi" un coreean din mediul lui si sa-l aduci pe meleaguri lui Vlad Tepes...aflati urmarind acest material video!"
mai jos aveti materialul video.

Destinatie de visare: Coreea de Sud




2 comentarii:

  1. Ma bucura aceasta initiativa. Ar fi foarte bine daca am auzi la radio si muzica lor, daca am vedea si filme la tv. Au traditii si o cultura foarte diferita de noi dar fascinanta. Ar fi interesant de vazut cata popularitate ar avea un star al lor daca ar veni in Romania. Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Pastrati un limbaj adecvat. in caz contrar , suntem nevoiti sa stergem mesajul. Va multumim!
Toate articolele de pe acest blog, sunt proprietate ale blogului . Mai putin articolele unde au sursa de legatura.